Kundtjänst

Har du frågor om din prenumeration finns det tre vägar till kundtjänst. För ärenden gällande den digitala tidningen, scrolla längre ner på den här sidan. Men först det som rör prenumerationer:

Logga in på din sida

Lättast är att logga in på din sida och enkelt administrera prenumerationen:
https://order.flowy.se/elbil/selfservice

Skicka ett mejl

Den andra vägen är att mejla:
elbilen@flowyinfo.se

Slå en signal

Och den tredje vägen är via telefon och då ringer man:
08–799 63 19

 

Digitala tidningar

Läser du tidningen via apparna på iOS och Android kan du behöva uppdatera dem. Vi fick nya versioner i början av juli 2020. Där loggar du sedan in med mejl/telefonnummer. Blir det problem får du hänvisningar till var du vänder dig för att kunna logga in.

Om du vill läsa tidningen digitalt efter att du har beställt en pappersprenumeration behöver du bara gå till

https://e-tidning.elbilen.org/ 

Där skapar du ett konto. Inom 24 timmar kan du logga in på Prenly-kontot och får då tillgång till Elbilen i Sverige digitalt. Vi rekommenderar även att ladda hem vår app via Appstore eller Google Play.

OBS! Du måste ange samma mailadress eller telefonnummer på Prenly-kontot som i din prenumerationsbeställning.